قانون ۳/۱۶ غیبت در دانشگاه آزاد چیست؟ یکی از پرتکرارترین سوالهایی که تقریباً هر ترم در گروههای دانشگاهی و کانال ها شنیده میشود. مربوط به قانون «۳/۱۶ غیبت» در دانشگاه آزاد است. معمولاً وقتی دانشجویی چند جلسه به هر دلیلی سر کلاس حاضر نمیشود، استرس شروع میشود: «اگه ۳ جلسه نشم چی؟»، «استاد میتونه حذفم...